VV Makkum en Johan Polstra verlengen contract!

23 januari 8:30  VV Makkum is verheugd om mede te delen dat het contract van hoofdtrainer Johan Polstra met één seizoen verlengd is. Dit betekent dat Johan na de zomer aan zijn 3e seizoen begint bij VV Makkum.meer »

SPELREGELBEWIJS SEIZOEN 2023/’24; HAAL HET NU!

25 augustus 17:30  Goede kennis van de spelregels draagt bij aan een sportiever spel. Om die reden heeft de KNVB het spelregelbewijs ingevoerd. Voor spelers en speelsters geboren in 1998 tot en met 2005 was het al eerder verplicht om het spelregelbewijs te halen. Dit seizoen zijn de spelers/speelsters geboren in het jaar 2006 aan de beurt. Zij hebben tot hun eerste officiële wedstrijd in het seizoen 2023/’24 de tijd om het spelregelbewijs te halen.meer »

O13 EN O14 GAAN IN 2023/’24 VERDER MET VERNIEUWDE SPELREGELS

25 augustus 17:30  Vorig seizoen startte de KNVB een pilot met vernieuwde spelregels. Meer dan 900 teams uit de JO13-competities (categorie B) in de districten Noord en West I namen deel en speelden voor het eerst met onder andere de zelfpass en de intrap. Door de positieve reacties wordt de pilot in het komende seizoen uitgebreid.meer »

Feadship – De Vries Scheepsbouw en Alucraft nieuwe hoofdsponsors VV Makkum!

23 mei 16:00  Voetbalvereniging Makkum presenteert met trots niet één maar twee nieuwe hoofdsponsors voor de aankomende 5 jaar! Afgelopen week werden beide handtekeningen gezet onder toeziend oog van voorzitter Broer Sjoerd de Boer.meer »

ClubApp v.v. Makkum

18 augustus 20:30  Heb jij hem al? Voetbalvereniging Makkum heeft een eigen ClubApp. Met de ClubApp kan je snel de belangrijkste informatie opzoeken, je favoriete team(s) volgen en notificaties ontvangen van v.v. Makkum. meer »