Zesde competitie wedstrijd

17 november 2018 11:00

Sander v/d Wal

Onbekend

Na de groepsfoto en de laatste aanwijzingen konden we beginnen met de wedstrijd. De eerste 10 minuten was Tzum beter en moesten wij even op gang komen. Na de time-out werden we per minuut beter, en met genoeg kansen en een goal van Dylano Westra was de ruststand 1-6.

Ik weet niet wat er in de limonade zat, maar in de tweede helft was Makkum de betere partij. Veel balbezit, mooie acties, maar helaas hebben we ook veel kansen gemist. Uiteindelijk hebben wij de tweede helft gewonnen met 2-1,  met goals van Niek v/d Eems en Dylano Westra.

Het was een spannende wedstrijd en we hoeven ons niet te schamen om te verliezen met 3-7 van een team die een kop groter dan ons is. Tuurlijk winnen en veel doelpunten maken is leuker, maar de wil is er om bij balverlies te bal af te pakken van de tegenstander en proberen te scoren.

Groet Sape Wielstra