Achtste competitie wedstrijd

1 december 2018 11:00

Anne de Vries

Onbekend

En ook deze week weer een goed begin van de wedstrijd, binnen een paar minuten stonden we al met 1-0 voor, door een mooie goal van Dylano Westra. Een spannende eerste helft met mooie kansen en doelpunten voor beide teams. Met nog een goal van  Naod Zeru en het goede keeperswerk van Mees van der Kooij gingen we helaas de rust in met een 2-3 achterstand, maar we waren zeker niet de slechtere partij.

In de rust hebben we gezongen voor de jarige Wilmer Genee en met een beker limonade en een snoepje gingen we vol goede moed de tweede helft in. Ook nu werd er goed over gespeeld en er werd vaak op de helft van de tegenstander gevoetbald. Hierdoor vergaten we soms te verdedigen en met nog wel een goal van Selwyn Pritchard stonden we met de time-out 3-7 achter. Het team bleef vechten tot de laatste minuut, maar helaas deze week voor ons geen overwinning. Eindstand 3-8, maar er staat wel een team die sportief en met heel veel plezier wil voetballen!

Groet Sape Wielstra