Negende competitie wedstrijd

Workum JO9-1

8 december 2018 11:00

Marc John Pritchard

Tja, laten we het maar kort houden. Het was niet onze dag!

Hoe goed en lekker we de weken ervoor speelden, vanmorgen lukte het even niet. We kregen kansen genoeg om te kunnen aanvallen, maar de passen kwamen net niet goed aan of we bleven staan wachten totdat de bal bij ons kwam. Hierdoor kon de tegenstander de bal makkelijk afpakken, en de wil om zelf de bal te veroveren was er deze morgen niet. We kregen uiteindelijk nog wel een paar kansen, maar helaas konden we pas in de laatste minuten van de wedstrijd scoren. Dankzij het uitstekende keeperswerk van Mees v/d Kooij bleef de schade beperkt tot 1-5.

Groet Sape Wielstra