Makkum JO13-2 - Zeerobben JO13-4

3 december 2016 9:00

Rik Blanksma

Onbekend

De wedstrijd begon, we begonnen goed. de tegenstander had niet bepaalt geluk, ze hadden wel een paar kansen maar maakten geen 1 goal. Jari keepte goed. We hebben 3-0 gespeeld. Jade stond als laatste man daar kwam niemand langs. Ik vond Jens ook goed spelen ook al had ie last van zijn voet hij deed zijn best. Viggo en Jurre waren de 2 spelers die het spel op het middenveld maakten super. Jesse en Arjen gingen over de vleugels goed druk op de verdediging van de tegenstander zetten. Ibrahim was weer op alle plekken te vinden en speelde zijn rol goed achter de spitsen. Rianne en Yrsa wassen dan ook opkomende verdedigers waardoor de tegenstander niet veel kans had om gevaarlijk voor ons goal te komen. Iedereen speelde super goed en het werd als een team gevoetbald. Ik vond de wedstrijd super leuk.

Verslag geschreven door: Wendy

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!