Informatie clubblad

Het clubblad van de v.v. Makkum heeft de naam 'De Braakbode', verwijzend naar de naam van het voetbalcomplex 'De Braak'. In het clubblad worden het nieuws en de wetenswaardigheden over de v.v. Makkum gepubliceerd.

Inmiddels is het clubblad overgegaan naar een digitale versie in de vorm van een nieuwsbrief. Deze nieuwsbrief heeft de naam 'De Braakbode'. De nieuwsbrief wordt digitaal naar de mensen verstuurd die zich daarvoor hebben aangemeld. U kunt zich aanmelden door bij Clubblad op de knop Aanmelden te klikken. Vul de gegevens in en klik op verzenden. De nieuwsbrief is ook op de website te bekijken door bij Clubblad op de knop Braakbode te klikken. Hier is een archief samengesteld waar alle nieuwsbrieven worden verzameld zodat u een nieuwsbrief nog eens rustig kunt doorlezen.

De Braakbodecommissie streeft er naar om 1 keer in de 2 maanden een nieuwsbrief te publiceren. Heeft u een spannend verhaal, een leuke anekdote of iets anders wat u graag kwijt wilt, dan kunt u de copy opsturen naar de Braakbodecommissie. [email protected]

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!