Reiskostenvergoeding

(Reis)kosten vergoeding

De vereniging heeft het standpunt dat de ouders/verzorgers medeverantwoordelijk zijn voor adequaat vervoer, waarbij de leiders van het desbetreffende team de vervoersbeurten regelen.

• Reiskostenvergoeding is alleen van toepassing als de totale reis (heen en terug) meer dan 50 km bedraagt; in die gevallen kan reiskostenvergoeding worden aangevraagd.
  • Aanvragen van de (reis)kostenvergoeding kan gebeuren door het formulier te downloaden van de website van vv Makkum, in te vullen en te sturen naar [email protected]
  • Aanvragen moeten per individu worden aangevraagd, dus door degene die het vervoer heeft verzorgd. Aanvragen kunnen niet meer worden gedaan door derden zoals leiders of trainers
  • Aanvragen voor reiskosten vergoeding kunnen tot uiterlijk twee maanden na wedstrijddatum worden ingediend. Goedgekeurde declaraties worden altijd via de bank uitbetaald.

Download het formulier hier

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!